جملات ناب عاشقانه | متن های زیبا و احساسی برای همسر و مخاطب خاص

نمایندگی پیامک صوتی


 

******



جنس دلتان از چیست ؟

که اصلا تنگ نمی شود …


پیامک صوتی


 

 
زندگی بسیار کوتاه تر از آنست

که بخواهیم بعضی از کلماتِ مهم را ناگفته نگه داریم !

مثل دوستت دارم
 

******



تبلیغات صوتی


هیچ وقت نگفت دوستت دارم

ولی همیشه

شالی را سر می کند

که میداند به او نمی آید

اما

من برایش گرفته ام …

******



ارسال پیامک صوتی


 

 و خداحافظی

وصله یِ غمگینی ست

که به چشم هایمان می دوزیم . . .

******



اپراتور پیامک صوتی


 گفت:هیچکس از دوری نمرده !

مرده ؟!

تو دلم گفتم:

اونایی که مردن زبان گفتن ندارن …

******



پیامک صوتی صدارس


 زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

******



پنل صوتی


 روزگاری یک تبسم

یک نگاه

خوش تر

از گرمای صد آغوش بود . . .

فریدون مشیری

******



پنل صوتی رایگان


 
یک فصل از یک قصه؟

نه! این را نمی خواهم

می خواهم از این پس

تمامِ ماجرا باشی . . .

******



نمونه پیام صوتی 


 

همه

لرزش دست و دلم

از آن بود که

که عشق

پناهی گردد،

پروازی نه

گریز گاهی گردد …

“احمد شاملو“

 

******



نمونه پیامک صوتی 



بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت

من مانـــده ام و ُ این ریشــه ی قطــور دلــدادگی

و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت

******



پنل صوتی مخابرات 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.