موتورهای پالس جت چگونه کار می کنند؟ قسمت دوم



موتورهای پالس جت چگونه کار می کنند؟ قسمت دوم






آزمایش یک موتور جت پرات اند ویتنی که برای جنگنده اف-۱۵ ساخته شده‌است.
موتورجت یا موتور شارشی نوعی موتور است که از شتاب دادن و تخلیه شاره برای ایجاد پیش‌رانش برپایه قانون سوم نیوتن استفاده می‌کند.

با این تعریف گسترده موتورهائی مانند توربوجت و توربوفن و رم‌جت و موتور موشک، گونه‌ای موتور جت به‌شمار می‌روند؛ ولی معمولاً منظور از موتور جت توربینی است که با بیرون‌دادن گاز داغ برای پیشرانش به‌کار می‌رود.

اجزای اصلی موتور جت عبارتند از:

کمپرسور

سیستم احتراق

توربین

سیستم خروج گازهای داغ

ایروسنتر ( Aerocenter) : موتوری که با خارج کردن سیال از اگزوز به سمت عقب، کار می کند و با استفاده از واکنش آن وسیله نقلیه را به جلو می راند.[۱] این تعریف ساده ای است از موتور جت. هم موتورهای جت و هم موتور های موشک به این نحو کار می کنند یعنی هر دو موتورهای واکنشی به حساب می آیند با این تفاوت که موتور موشک ها در تمام خوراک خود را درون خود حمل می کنند و می توانند در محیط خلا نیز فعال باشند ولی موتورهای جت فقط در اتمسفر کار می کنند.

اصول پایهٔ کارکرد این نوع موتورها تقریباً ساده است، هوا از طریق یک مجرای ورودی به بخش کمپرسور وارد شده و متراکم می‌شود، سپس هوای متراکم وارد محفظهٔ احتراق شده و با اضافه شدن سوخت مشتعل می‌شود. گرمای ناشی از احتراق مخلوط هوا و سوخت باعث منبسط شدن و جریان یافتن آن به سمت انتهای موتور می‌گردد، این جریان منبسط شونده از میان یک سری پره‌های توربین عبور می‌کند که از طریق یک شفت به کمپرسور متصل شده‌اند. هوای منبسط شده توربین را به گردش در می‌آورد که در نتیجه باعث به حرکت در آمدن کمپرسور نیز می‌شوند.

زمانی که هوای منبسط شونده بخش توربین را نیز پشت سر گذاشت با سرعتی بسیار بیشتر از زمانی که وارد موتور شده از آن خارج می‌شود که این تفاوت سرعت بین هوای ورودی و خروجی رانش مورد نیاز را ایجاد می‌کند. در واقع موتورهای توربو جت شتاب بسیار زیادی به حجم کمی از هوا می‌دهند.

موتورهایی که از اصول کار موتورجت بهره‌می‌برند ولی پیشرانش در آن‌ها با ملخ انجام می‌گیرد توربوپراپ نام دارند و نوعی موتور جت به‌شمار نمی‌روند.




موتور استرلینگ


موتور استرلینگ آزمایشگاهی


ساخت موتور استرلینگ


قیمت موتور استرلینگ


خرید موتور استرلینگ




موتورهای جت دارای چند دسته اساسی می‌باشند:

توربوفن Turbo Fan
توربوجت Turbo Jet
توربوپراپ Turbo Prop
پالس جت Pulse Jet
رم جت Ram Jet
توربو رم جت Turbo Ram Jet
اسکرم جت Scram Jet
توربوشفت Turbo Shaft
موتورهای توربوجت Turbo Jet

توربوجت
موتورهای توربو جت، بیشتر بر نیروی تولیدی از گازهای خروجی اتکا دارند. در موتورهای توربوجت، ابتدا، هوا وارد کمپرسور شده و متراکم می‌گردد. اما چون این هوا با سرعت نسبتاً زیادی وارد موتور گردیده برای احتراق مناسب نمی‌باشد و بیشتر سوخت مصرف شده، بدون اشتعال هدر می‌رود. به همین دلیل هوا به قسمت دیفیوزر یا همان کاهنده سرعت فرستاده می‌شود تا از سرعت آن کاسته شود. در دیفیوزر، ابتدا از سرعت هوا کاسته و بر دما و فشار آن افزوده می‌شود. سپس این هوای آماده برای احتراق، به اتاقک احتراق فرستاده می‌شود. در اتاقک احتراق یا Combustion Chamber، هوا ابتدا وارد لوله احتراق گشته، با سوخت مخلوط شده سپس محترق می‌گردد. قسمتی از نیروی حاصله از این احتراق صرف گرداندن توربین شده و مابقی برای تولید نیروی رانش به کار می‌رود. گاهی در هواپیماهای توربوجت، بعد از شیپوره خروجی یا نازل، قسمتی به نام پس سوز یا After Burner قرار می‌دهند که بر نیروی تراست می‌افزاید.

توربوجت از انواع موتورهای پیشران در صنعت هوایی است که از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است:

۱- ورودی یا مدخل

۲- کمپرسور یا متراکم کننده

۳- محفظه احتراق

۴- توربین

۵- نازل یا خروجی

اولین هواپیما مجهز به موتور جت و توربوجت اچ. ایی-۱۷۸ ساخت آلمانی‌ها بود، با بکارگیری هواپیما بوئینگ ۷۰۷ و دی. سی. هشت ساخت مگ دانل داگلاس، خطوط مسافربری با هواپیما جت نیز آغاز بکار کردند.

ورودی یا مدخل
این قسمت اولین بخش است که هوای ورودی به موتور از آن می‌گذرد. این بخش یک مجرای همگرا با واگرا است و وظیفه آن کاهش سرعت و یکنواخت کردن جریان هوای ورودی به موتور است. اگر سرعت هوای ورودی به کمپرسور زیاد باشد، سرعت هوا در نوک پره‌های آن به سرعت صوت می‌رسد و برای گردش کمپرسور نیروی زیادی صرف خواهد شد. اگر سرعت هوای ورودی زیر صوت بود، این مدخل واگرا خواهد بود. اگر سرعت بالای سرعت صوت بود (ما فوق صوت) باشد، این مجرا همگرا خواهد بود. زیرا رفتار جریان ما فوق صوت و زیر صوت بر عکس هم است. در یک جریان مافوق صوت هوا در عبور از یک مجرای همگرا سرعتش کم می‌شود و در سرعت‌های زیر صوت بر عکس؛ بنابراین مدخل هواپیماهای زیر صوت واگرا است تا سرعت را کاهش دهد و کمکی نیز برای کمپرسور باشد.

کمپرسور یا متراکم کننده
هوا بعد از مدخل وارد کمپرسور می‌شود. وظیفه کمپرسور فشرده کردن هوا است. کمپرسورها به دو گروه اصلی تفسیم می‌شوند، کمپرسورهای گریز از مرکز و کمپرسورهای جریان محور

محفظه احتراق
هوای فشرده به سمت محفظه احتراق رانده شده و بعد از تزریق سوخت توسط سوخت پاش‌ها (انژکتورها)، به دمای بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ سانتیگراد می‌رسد. این بخش را با آلیاژی مقاوم در برابر دمای (دمای حاصل از احتراق) و فشار بالا می‌پوشانند.

توربین
قدرت و توان مورد نیاز برای گردش کمپرسور توسط توربین تامین می‌شود. شکل توربین شبیه به کمپرسور است اما با این تفاوت که به کمپرسور کار داده می‌شود تا هوا را فشرده کند ولی در توربین از جریان گازهای گرم عبوری کار گرفته می‌شود. به مجموعه کمپرسور، توربین و محور رابط (محور انتقال دهنده نیرو جهت گردش، از توربین به کمپرسور) اسپول می‌گویند. هر موتور توربوجت دارای یک اسپول می‌باشد اما بعضی از موتورها، دارای دو یا چند اسپول می‌باشند.

نازل یا خروجی
محل خروج گازهای عبوری از توربین است. در نهایت این نازل است که نیروی پیشرانه موتور توربوجت را تولید می‌کند.


یک هواپیمای F/A-۱۸ بر روی ناو هواپیمابر در حال استفاده از سیستم پس‌سوز
پس سوز After Burner
هنگامی که گازهای خروجی از موتور خارج می‌شوند، دارای حرارت بسیار بالایی می‌باشند که از طریق نازل‌های سوخت پاش به آن سوخت تزریق می‌شود که در قسمت پس سوز، با مشتعل ساختن دوباره گازهای خروجی به طور قابل توجهی بر نیروی تراست می‌افزایند. البته استفاده از پس سوز فقط در شرایط اضطراری و شرایط جنگی مجاز است در غیر این صورت به علت مصرف بسیار بالای سوخت از آن استفاده نمی‌گردد. تنها هواپیمای مسافربری با سیستم پس سوز، هواپیمای کنکورد Concord ساخت مشترک آلمان، انگلیس و فرانسه بود که به علت ایجاد آلودگی صوتی زیاد و مصرف سوخت بالا، از کار برکنار شد.

موتورهای توربوپراپ Turbo Prop

طرح ساده موتور توربوپراپ
موتورهای توربو پراپ، در حقیقت از نیروی ملخ برای تولید تراست استفاده می‌کنند و تنها وجه جت بودن آنها، تولید نیروی لازم برای این چرخش توسط موتور جت است. طرز کار موتورهای توربوپراپ عیناً مانند موتورهای جت توربینی دیگر است و تنها وجه تمایز آنها این است که نیروی تولید توسط توربین بیشتر صرف چرخاندن ملخ می‌شود تا کمپرسور، به همین دلیل برای تولید نیروی بیشتر، تغییراتی هم در توربین موتورهای توربوپراپ داده می‌شود. در این موتورها حدود ۹۰ درصد از تراست توسط ملخ فراهم می‌شود.این موتور مزیتی دارد وآن این است که نسبت به موتور های جت سبک تر وکم مصرف است.هواپیما هایی که با این نوع موتور ساخته می شود برای ارگان های است که نیاز به هواپیما های کوچک سبک ومقام را دارند واین موتور برای هواپیماهای کمک رسانی پشت خط جنگ بسیار مناسب است

موتورهای توربوفن Turbo Fan

موتور توربوفن GE۹۰ محصول شرکت جنرال الکتریک امریکا
موتورهای توربوفن در حقیقت چیزی میان موتورهای توربوجت و توربو پراپ هستند. بازده موتورهای توربوفن بسیار زیاد است، و به همین علت هم در بسیاری از هواپیماهای مسافربری و ترابری در سرعت‌های ساب سونیک Sub Sonic از آن‌ها استفاده می‌شود. در موتورهای توربوفن، ابتدا هوا کمپرس شده سپس وارد اتاقک احتراق می‌شود و بعد از احتراق از طریق شیپوره یا نازل خروجی خارج شده و در طی این فرایند، نیروی تراست لازم را جهت رانش هواپیما به جلو تامین می‌نماید. البته در موتورهای توربوفن، مقادیر دیگری از هوا از طریق کنارگذر نیز عبور داده می‌شود که در نهایت به گازهای خروجی داغ پیوسته و نیروی تراست را افزایش می‌دهد. تفاوت موتورهای توربوفن با توربوپراپ در این است که موتورهای توربوپراپ، فن یا ملخ ایجاد کننده تراستشان در خارج از پوسته موتور قرار گرفته اما در موتورهای توربوفن، ملخ یا فن تولید کننده تراست کاملاً در درون پوسته موتور قرار گرفته است.

فن عبارت است از یک پروانه یا پنکه بزرگ که در اثر چرخش، جریان هوای زیادی را ایجاد می‌کند. با اتصال یک فن به یک موتورجت، موتور توربوفن حاصل می‌شود. فن، یک جت سرد ایجاد می‌کند، بنابراین در موتورهای توربوفن دو جت وجود دارد که یکی جت گرم که از انتهای موتور خارج می‌شود و دیگری جت سرد که از داخل پوشش و مجرایی که فن را احاطه کرده است خارج می‌شود. اولین بار در سال ۱۹۳۶ فرانک ویذل طرح موتور توربوفن را به ثبت رسانید و اولین هواپیما با موتور توربوفن، یک هواپیمای مسافربری با نام وی. سی-۱۰ بود که در سال ۱۹۵۹ پرواز کرد.

موتورهای پالس جت Pulse Jet

طرز کار موتور پالس جت. ۱- هوا وارد موتور می‌شود. ۲- هوا با سوخت مخلوط می‌شود. ۳- دریچه بسته می‌شود. ۴- مخلوط سوخت و هوا که آتش گرفته‌اند از اگزوز خارج شده و موشک را به جلو می‌رانند.
موتورهای پالس جت دارای توربین، کمپرسور، یا شفت نمی‌باشند و تنها قطعه متحرک البته در نوع دریچه دار، دریچه آن می‌باشد. در این گونه موتورها، ابتدا توده بزرگی از احتراق در داخل موتور صورت می‌پذیرد که سبب بسته ماندن دریچه می‌شود. چون تنها راه فرار هوا از موتور قسمت انتهای آن می‌باشد هوا به طرف آنجا هجوم می‌آورد. در نتیجه تر ک هوا، خلا یا حالت مکشی به وجود آمده که باعث بازشدن دریچه و ورود هوای تازه می‌شود. در این حالت، مقداری هوای محترق شده از خروج بازمانده و صرف تراکم و احتراق گاز تازه‌وارد می‌گردد و سیکل به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند. البته این نوع از موتور جت کاربرد زیادی ندارند اما در بعضی از هلیکوپترها جهت افزایش سرغت خطی آنها استفاده می‌گردد.

موتورهای رم جت Ram Jet

طرح ساده موتور رم جت. حرف M عدد ماخ را نشان می‌دهد.
موتورهای رم جت، هیچ قطعهٔ متحرکی ندارند و در نگاه اول، مانند یک لوله توخالی به نظر می‌رسند که بیشتر در سرعت‌های مافوق صوت به کار می‌روند. موتورهای رم جت نیز مانند پالس جت، دارای توربین، کمپرسور یا ... نمی‌باشند استفاده از آنها به عنوان موتور دوم معمول است که بیشتر در موشکها به کار می‌روند. در این گونه موتورها، برای روشن شدن موتور ابتدا باید سرعت هوا به مقدار لازم برسد در صورت رخداد چنین حالتی، موتور جت به طور خودکار خود را روشن می‌کند. در موتور رم جت، هوا با سرعت زیاد وارد موتور شده و به علت سرعت بیش از حد، در قسمت دیفیوزر به خوبی کمپرس و متراکم شده و دما و فشار آن بسیار بالا می‌رود. در این حالت مخلوط هوا و سوخت محترق گشته و با خروج از موتور، نیروی تراست بسیار زیادی را آزاد می‌کنند. این موتورها قدرت بسیار زیادی را دارا می‌باشند اما برای شروع پرواز و برخاست مناسب نمی‌باشند.

به این دلیل که این نوع موتورها در ابتدا سرعت زیادی ایجاد می‌کنند در نسل جدید موشک‌های هوا به هوای شرکتMBDA یعنی موشک میتیور (Meteor) بجای استفاده از موتورهای موشکی از این موتورهای جت استفاده می‌کنند که هم سرعت بالایی دارند و هم قدرت مانور فوق‌العاده‌ای به موشک می‌دهند. البته این موشک از یک بوستر راکتی سوخت جامد نیز استفاده میکند تا موشک را به سرعت مناسب برای شروع به کار موتور رمجت برساند.

موتورهای توربو رم جت Turbo Ram Jet
این موتور، موتور بسیار جالبی‌ست. به طوریکه از دو جزء ساخته می‌شود:۱-موتور رم جت ۲- توربوفن در این نوع موتورها ابتدا برای شروع پرواز خلبان موتور توربوفن را روشن می‌کند تا انرژی لازم برای برخاست بوجود آید. سپس بعد از این که موتور وهواپیما به سرعتت ۱ ماخ یا نزدیک به آن رسید خود به خود موتور توربوفن خاموش شده و دریچهٔ آن بسته می‌شود. سپس باد موجود وارد همان موتور گشته ولی بجای ورود به داخل توربو فن، از کنار آن عبور و به داخل موتور رم جت می‌رود و همان حال است که با فشار موجود در هوا، موتور روشن شده و در عرض ۱۵ ثانیه هواپیما از یک ماخ به ۳/۵ الی ۷ ماخ می‌رسد. گفتنی است که این موتور فقط در ۲ هواپیما ساخته شده است. 1-SR-۷۱

موتورهای اسکرم جت Scram Jet

طرح ساده موتور اسکرم جت
نام این موتورها از واژه (supersonic combustion ramjet) گرفته شده که به معنای احتراق در سرعت مافوق صوت است. این گونه موتورها در سرعت‌های هایپر سونیک Hyper Sonic به کار می‌روند و طرز کار آنها بسیار مشابه موتورهای رم جت با تغییراتی می‌باشد. این نکته قابل توجه است که مشتعل ساختن مولکول‌های هوا در حالی که هوا با سرعت بالای ۴ ماخ وارد موتور می‌گردد، مانند روشن کردن کبریت در گردباداست! اولین هواپیمای دارای موتور اسکرم جت، هواپیمای X-43 است که سرعت آن بالای ۷ ماخ می‌باشد.

موتورهای shcram jet نوع توسعه یافتهٔ موتورهای اسکرمجت است که دارای حالت خاصی از پس سوز در نازل خروجی است و احتراق در ان قسمت هایپر سونیک است.

موتورهای توربوشفت Turbo Shaft
این نوع از موتور توربینی هم در صنعت هوایی و هم در زمینه نیروگاهی و تولید انرژی کاربرد دارند. کاربرد هوایی این موتورها استفاده در هلیکوپتر هاست. اجزای این موتورها با سایر موتورهای توربینی تفاوتی ندارد اما در مکانیسم آنها تراست ایجاد نمی‌گردد بلکه توربو شفت‌ها برای ما ایجاد گشتاور و Torque می‌نمایند که منجر به چرخاندن ملخ هلیکوپتر می‌گردد.

خرید موتور پالس جت


قیمت موتور پالس جت


ساخت موتور پالس جت


موتور پالس جت




اجزای موتورهای جت توربینی
کمپرسور
کمپرسورها وظیفه متراکم کردن هوای ورودی را بر عهده دارند. کمپرسورها بر دو نوع هستند: ۱- کمپرسورهای محوری (اکسیال) ۲- کمپرسورهای شعاعی یا گریز از مرکز(سنتریفیوگال). کمپرسورهای محوری که در اکثر موتورهای جت امروزی استفاده می‌شود، از چند ردیف فن یا پنکه به تعداد مشخص (دو یا بیشتر) تشکیل شده است و همچنین توسط همین تیغه‌ها یا پره‌ها، به سیال جهت حرکت داده شده و با کاهش زاویه پره‌ها، به فشار سیال یا هوا افزوده و از سرعتش کم شده و در نتیجه متراکم می‌گردد. اما در کمپرسورهای شعاعی یا گریز از مرکز، که بیشتر در موتورهای گازی ساده یا قدیمی کاربرد داشته است، در اصل هوا به یک مانع برخورد کرده و سپس توسط پره‌های آن به قسمت دیفیوزر یا کاهنده سرعت منحرف می‌شود که این فرایند با ازدیاد فشار همراه است، در نتیجه هوا متراکم می‌گردد[۳].

سیستم احتراق
سیستم احتراق، شامل سوخت پاش یا FUEL NOZZLE، جرقه زن یا IGNITERو اتاقک و لوله احتراق یا COMBUSTION CHAMBER می‌باشد. فرایند احتراق در درون لوله‌های احتراق صورت می‌پذیرد که این عمل با وارد شدن هوا به اتاقک و مخلوط شدن آن با سوخت سپس احتراق آن به وسیله شمع جرقه زن انجام می‌شود. محفظه‌های احتراق در موتورهای توربینی انواع گوناگونی دارند که هر کدام محاسن و معایب خود را دارند. از انواع آنها می‌توان CAN TYPE ,ANNULAR TYPE و ترکیبی از این دو را نام برد.

سیستم توربین
در اینجا، ابتدا گازهای پرحرارت ناشی از احتراق به پره‌های توربین برخورد کرده و نیروی لازم جهت گرداندن کمپرسور و مکش هوا برای سیکل بعدی تولید می‌شود که این نیرو به وسیله میله (شفت) ی به کمپرسور انتقال داده شده و باعث حرکت آن می‌شود. استاتور توربین که به آن NOZZLE GUIDE VANE نیز می‌گویند و برای تنظیم جهت حرکت سیال (هوا) برای ادامه حرکت به کار می‌رود. توربین‌ها نیز به دو دسته محوری و شعاعی تقسیم می‌شوند که نوع محوری پر کاربرد است. چون دمای کارکرد توربین بسیار بالا می‌باشد، در ساخت آن از آلیاژهای مخصوصی استفاده می‌شود.

سیستم خروج گازهای داغ
این سیستم، در حقیقت تولید تراست واقعی را برای رانش هواپیما به جلو می‌کند ایجاد می‌کند. در مدل‌های متحرک، زاویه پره‌های شیپوره انتهایی موتور برای میزان کردن فشار قابل تنظیم است. گفتنی است سیستم پس سوز یا After Burner بعد از این بخش نصب می‌شود. به این قسمت، نازل Nozzle هم گفته می‌شود.

ماشین کارتینگ


خرید ماشین کارتینگ


ساخت ماشین کارتینگ


قیمت ماشین کارتینگ


سخنان انرژی مثبت


پیامک قوی بودن به انگلیسی و فارسی


اس ام اس امیدوار کننده


متن های امیدوار کننده


جملات امیدوار کننده از بزرگان


سخنان انرژی مثبت


جملات انرژی زا


جملات کوتاه انرژی مثبت



نمایندگی پیامک صوتی



The weak fall, but the strong will remain and never go under!


سقوط ضعیف، اما قوی باقی خواهد ماند و هرگز زیر نخواهد رفت!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Sometimes you don't realize your own strength until you come face to face with your greatest weakness.

گاهی اوقات شما قدرت خود را درک نمی کنید تا زمانی که با بزرگترین ضعف خود مواجه شوید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.

قدرت از برنده شدن نیست. مبارزات شما نقاط قوت خود را توسعه می دهد. هنگامی که از سختی ها عبور می کنید و تصمیم می گیرید که تسلیم نشوید، این قدرت است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.

موفقیت نهایی نیست، شکست ناکارآمدی نیست: این شجاعت است که این تعداد را ادامه دهد.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

The most beautiful people I've known are those who have known trials, have known struggles, have known loss, and have found their way out of the depths.

زیباترین افرادی که من شناخته ام کسانی هستند که دادگاه های شناخته شده ای دارند، مبارزه های شناخته شده ای دارند، از دست داده اند و راه خود را از عمق پیدا کرده اند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

It's interesting how we often can't see the ways in which we are being strong - like, you can't be aware of what you're doing that's tough and brave at the time that you're doing it because if you knew that it was brave, then you'd be scared.

جالب است که ما اغلب نمیتوانیم راههایی را که قوی هستیم را ببینیم - مثل اینکه نمیتوانید از آنچه که انجام میدهید آگاهی داشته باشید، سخت و شجاعانه در آن زمان که انجام میدهید، زیرا اگر این را می دانستید شجاع بود، پس شما می ترسید




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Be strong & face the life. Because sometimes Life keeping nothing but only one option. Be strong anyway.

قوی باشید و با زندگی مواجه شوید از آنجا که گاهی اوقات زندگی چیزی جز تنها یک گزینه را حفظ نمی کند. به هر حال قوی باش


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پیامک صوتی





-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Character cannot be developed in ease and quiet. Only through experience of trial and suffering can the soul be strengthened, vision cleared, ambition inspired, and success achieved.

شخصیت نمی تواند در سهولت و آرامش توسعه یابد. فقط از طریق تجربه محاکمه و رنج می تواند روح تقویت شود، بینش پاک شود، الهام گرفته از جاه طلبی، و موفقیت به دست آورد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Promise me you'll always remember: You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think.

به من امیدوارم همیشه به یاد داشته باشید: شما باهوش تر از آنچه باور دارید، قوی تر از شما به نظر می رسد، و دقیق تر از شما فکر می کنید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.

ضعیف هرگز نمیتواند ببخشد. بخشش نشانه قدرت است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


He who believes is strong; he who doubts is weak. Strong convictions precede great actions.

او معتقد است قوی است؛ کسی که شک دارد ضعیف است اعتقادات قوی به اقدامات عالی پیش می روند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


You cannot dream yourself into a character; you must hammer and forge yourself one.

شما نمیتوانید خود را به یک شخصیت روان کنید؛ شما باید چک کنید و خودتان را جعل کنید



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragements, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak.

پایداری، استقامت و ماندگاری به رغم تمام موانع، دلسردی و عدم امکان: این همان چیزی است که در همه چیز روح قوی را از ضعیف ها متمایز می کند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تبلیغات صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

You can't really be strong until you see a funny side to things.

شما واقعا نمیتوانید قوی باشید تا یک طرف خنده دار را به چیزها ببینید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

برای زندگی آسان دعا نکن دعا کنید تا قوی تر شوید.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.

شکست هرگز به من غلبه خواهد کرد اگر عزمم برای موفقیت به اندازه کافی قوی باشد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


A heart is a strong muscle and what do muscles do when they are torn? They grow back STRONGER!

قلب عضله قوی است و زمانی که آنها پاره می شوند، عضلات انجام می شود؟ آنها قویتر رشد می کنند!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

If God sends us on strong paths, we are provided strong shoes.

اگر خدا ما را در مسیرهای قوی می فرستد، ما کفش های قوی فراهم می کنیم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will.

قدرت از ظرفیت فیزیکی نیست. از یک اراده ناپایدار می آید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


ارسال پیامک صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

The worst part about being strong is that no one ever asks if you're ok.

بدترین بخش در مورد قوی بودن این است که هیچ کس هرگز نپرسد که آیا شما درست است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

شما هرگز نمی دانید که چقدر قوی هستید تا زمانی که قوی باشید، تنها انتخاب شماست.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will.

قدرت از ظرفیت فیزیکی نیست. از یک اراده ناپایدار می آید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



Perhaps I am stronger than I think.

شاید من قوی تر از من فکر می کنم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


If you build the guts to do something, anything, then you better save enough to face the consequences.

اگر میخواهید چیزی را انجام دهید، هر چیزی، پس بهتر است برای مقابله با عواقب آن صرفه جویی کنید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

I am thankful for all of those who said NO to me. Its because of them I'm doing it myself.

من سپاسگزارم برای همه کسانی که به من گفتند NO. این به خاطر آن است که من خودم آن را انجام می دهم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


اپراتور پیامک صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


No matter how hard the past, you can always begin again.

مهم نیست که گذشته چقدر سخت است، همیشه می توانید دوباره شروع کنید.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

If you're going through hell, keep going.

اگر از طریق جهنم می روید، ادامه می دهید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Most of the important things in the world have been accomplished by people who have kept on trying when there seemed to be no hope at all.

بسیاری از چیزهای مهم در جهان توسط افرادی که سعی در تلاش دارند، به هیچ وجه امید به دست نیامده است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



Things happen to you to make you realize your true potential, strength, will power, and heart. You've got to have faith.

چیزهایی که برای شما اتفاق می افتد، به شما امکان پتانسیل واقعی، قدرت، قدرت و قلب را درک می کنند. شما باید ایمان داشته باشید


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


A woman is like a tea bag - only in hot water do you realize how strong she is.

یک زن مانند یک کیسه چای است - فقط در آب گرم می دانید که چقدر قوی است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Never bend your head. Always hold it high. Look the world right in the eye.

هرگز سر خود را خم نکن همیشه آن را بالا نگه دارید جهان را در چشم نگاه کن.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پیامک صوتی صدارس


موتورهای پالس جت یا pules jet چگونه کار می کنند؟ قسمت اول


موتورهای پالس جت یا pules jet چگونه کار می کنند؟ قسمت اول




موتور استرلینگ


موتور استرلینگ آزمایشگاهی


ساخت موتور استرلینگ


قیمت موتور استرلینگ


خرید موتور استرلینگ




موتور پالس جت همانند رمجت،از جمله ساده ترین موتورهای جت میباشد.پالس به معنی ضربه و تپش هست.به همین دلیل به موتورهای پالس جت جت تپشی و جت ضربه ایی هم میگویند.
بیشتر کاربرد این نوع موتورها برای مقاصد اموزشی و سرگرمی میباشد .


در موتور پالس جت احتراق به صورت متناوب صورت میگیرد.این موتور نیز مانند رم جت یک لوله ایرو-ترمودینامیکی است، با این تفاوت که در حالت ثابت نیز میتواند کار کند.ورودی موتور پالس جت از یک سری صفحات فنری تشکیل شده است.این صفحات فقط در یک جهت باز شده.و هنگام کار با سرعت زیادی باز و بسته میشوند.در یک نکونه از موتور های پالس جت این صفحات تقریبا 40 بار در ثانیه باز و بسته میشوند.و به عبارتی فرکانس موتور 40 هرتز است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


دریچه در هنگام احتراق به دلیل افزایش فشار ناشی از احتراق بسته شده و گازهای حاصل از انتهای موتور به صورت یک جت خارج میشود .بعد از خروج گازها و کاهش فشار در محفظه احتراق ، دریچه باز شده و دوباره هوای تازه وارد موتور شده و سیکل جدید اغاز و مراحل بالا دوباره تکرار میگردند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


قسمتهای مهم و اصلی یک موتور پالس جت در شکل زیر اورده شده است.این قسمتها عبارت اند از:
مدخل یا ورود هوا:وظیفه ان هدایت هوا به سمت داخل موتور است.
ورودی یک طرفه :از یک ردیف تیغه تشکیل شده .تیغه ها در حقیقت صفحات فولادی نازکی هستند که خاصیت فنری دارند.جریان هوا در عبور از این شبکه تیغه ای فقط میتواند وارد شود.
سوخت پاشها: در مدخل و قبل از دریچه ها قرار دارند.
شمع:جهت استارت موتور و فقط برای احتراق چند پالس اول به کار میرود.
(احتراق پالسهای بعدی توسط شعله های باقیمانده و در محفظه احتراق صورت میگیرد.بنابراین نیازی به کار مداوم شمع در تمامی سیکلها نمیباشد)
محفظه احتراق:باید ضربه و فشار را به صورت متناوب تحمل کند.لذا بایستی مقاوم و محکم باشد.
بخش انتهایی:یک لوله است که قطر ان کمتر از قطر محفظه احتراق بوده.و در عمل کار نازل را انجام میدهد.علاوه برا این در هنگام مکش نیز به دلیل طول زیادی که دارد، مانع ورود سریع هوا از انتهای موتور شده و باعث میشود که بخش اعظم هوا از بخش جلویی موتور (مدخل ) وارد شود.
نکته:موتور پالس جت با دیگر موتورهای جت یک تفاوت عمده دارد ، و ان این است که جریان هوا در ان به صورت پیوسته و دایمی نمیباشد.بلکه متناوب و مقطعی است.این موتور نسبتا ساده به تعمیر و نگهداری اندکی نیاز دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


خرید موتور پالس جت


قیمت موتور پالس جت


ساخت موتور پالس جت


موتور پالس جت




عملکرد موتور پالس جت:
در 4 مرحله این عمل انجام میشود:
1-هوا از میان تیغه ها ی یک طرفه وارد شده و در عین ورود به ان سوخت نیز پاشیده میشود.
2-مخلوط سوخت و هوا وقتی که کل محفظه احتراق را پر کرده وبه شمع رسیده و توسط شمع که در انتهای محفظه احتراق قرار دارند مشتعل میشوند.و انفجار (احتراق) رخ میدهد.
3-به دلیل انفجار فشار افزایش یافته و باعث بسته شدن دریچه های یک طرفه ای که در جلوی موتور قرار دارند میشود.بنابراین جلوی موتور بسته شده و گازهای حاصل از انفجار فقط از انتهای موتور میتواند خارج شوند.
4-گازها باسرعت بسیار زیادی از انتهای موتور خارج میشوند .این خروج از انجا ادامه پیدا میکند که فشار داخل موتور کمتر از فشار محیط شود.کاهش فشار داخل نسبت به بیرون باعث میشود که هوا از دریچه های یک طرفه و همچنین از انتهای موتور مکش شود.بعد از این یک سیکل دیگر اغاز میشود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


وقتی که موتور شروع به کار کرد، نیازی نیست که شمع به مدت طولانی جرقه بزند.چون وقتی که هوای تازه وارد موتور میشود به دلیل بزرگتر بودن قطر محفظه احتراق نسبت به قطر لوله انتهایی و مدخل هوای ورودی جدید نمیتواند تمام گازهای حاصل از احتراق سیکل قبلی را تخلیه کند.بنابراین مقداری از گازهای داغ باقی میمانند .لذا بعد از اینکه موتور چند سیکل کار کرد و به اصطلاح گرم شد به دلیل وجود همین گازهای داغ و شعله های باقیمانده از سیکل های قبل در اطراف محفظه احتراق انفجار رخ میدهد و سیکل بعدی اغاز میشود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


اگر موتور در حال حرکت باشد ، علاوه برا اینکه کاهش فشار داخل موتور باعث باز شدن دریچه ها میشود ، هوایی که به جلوی موتور و بر روی دریچه ها برخورد میکند نیز باعث اعمال فشار میشود.بنابراین در حالت پرواز عملکرد موتور بهتر میشود.

مزا یا و معایب موتورهای پالس جت:
1- مزایا:
سادگی- وزن کم- قیمت مناسب-تولید نیروی پیشرانه کافی و در حالت سکون.

2-
معایب:
سر و صدای گوش خراش:اولین و مهمترین عیب این موتور در وحله اول میباشد. و این به دلیل نوع احتراقی هست که تولید میکنند.به طوری که این صدای گوش خراش از فاصله چند کیلومتری هم قابل شنیدن میباشد.در واقع این صدا شبیه صدای موتور سیکلتی است که اگزوز ان را برداشته و ان را روشن نموده و گاز میدهند.
ارتعاشات غیر قابل تحمل:دارای لرزش زیاد به دلیل عملکرد منحصر به فردش و بیشترین کاربرد را در صنعت هواپیماهای مدل دارد.
محدودیت سرعت و سقف پرواز: حداکثر سرعت قابل دستیابی ان بین 500-600 مایل در ساعت میباشد.
زیرا قسمت جلویی این موتور همانند دیگر موتورها کاملا باز نیست و به شکل یک توری به شکل پرده کرکره ای است.
لذا در سرعتهای بالا پسای زیادی تولید نموده و مانع افزایش سرعت وسیله میشود.
مصرف سوخت بالا: چون این نوع موتور دارای مصرف بسیار زیاد سوخت میباشند بیشتر در مصارفی باید استفاده شود که نیاز طولانی به پرواز نباشد .(این حالت در مورد موتورهای پالس جت بدون طیغه ایی مشهود تر است.در ادامه مطلب به این بحث نیز میپردازیم.............. .)


ماشین کارتینگ


خرید ماشین کارتینگ


ساخت ماشین کارتینگ


قیمت ماشین کارتینگ


اس ام اس دردناک و سوزناک


اس ام اس قلب درد


اس ام اس دردناک و سوزناک


جملات خیلی دردناک


جملات دردناک و غمگین


متن دردناک کوتاه


دردناک ترین جملات عاشقانه


متن دردناک جدایی



نمایندگی پیامک صوتی



در حساب عشق، یک به علاوه یک برابر همه چیز، و دو منهای یک برابر هیچ چیز.

In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Truth is everybody is going to hurt you: you just gotta find the ones worth suffering for.

حقیقت این است که همه به شما آسیب می رسانند: شما باید فقط کسانی را پیدا کنید که ارزش آن را دارند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


It doesn't hurt to feel sad from time to time.

وقت آن رسیده که احساس غم و اندوه نکنید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

If you're in trouble, or hurt or need -- go to the poor people. They're the only ones that'll help -- the only ones.

اگر شما در معرض دشواری قرار گرفته اید، یا آسیب می بینید یا نیاز دارید - به افراد فقیر بروید. آنها تنها کسانی هستند که کمک می کنند - تنها کسانی هستند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


If someone really wants to hurt you, they'll find a way whatever. I don't want to live my life worrying about it.

اگر کسی واقعا می خواهد به شما صدمه بزند، آنها راه دیگری پیدا خواهند کرد. من نمی خواهم که زندگی ام را در مورد آن نگران سازم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The reason it hurts so much to separate is because our souls are connected.

دلایل زیادی برای جدا کردن آن وجود دارد زیرا روح ما متصل است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt, those who keep silence hurt more.

من اکنون آموختم که در حالی که کسانی که در مورد بدبختی خود صحبت می کنند، معمولا صدمه می بینند، کسانی که سکوت می کنند بیشتر صدمه دیده اند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پیامک صوتی





-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Just because one person's problem is less traumatic than another's doesn't mean they're required to hurt less

فقط به این دلیل که مشکل یک نفر کمتر آسیب رسان از دیگران نیست، به این معنی نیست که آنها نیاز به آسیب کمتر دارند



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

I still own my heart, which I know because it hurts so much.

من هنوز قلبم را حفظ می کنم، که من می دانم، زیرا خیلی آسیب می زند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Those who really love you don't mean to hurt you and if they do, you can't see it in their eyes but it hurts them too.

کسانی که واقعا شما را دوست دارند، به معنای صدمه به شما نیستند و اگر آنها را انجام دهید، نمیتوانید آنها را در چشم خود مشاهده کنید، اما آنها نیز به آن آسیب می رسانند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


It is when we hurt that we learn.

این زمانی است که ما آسیب می بینیم که یاد می گیریم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


When someone stabs you it's not your fault that you feel pain.

وقتی کسی به شما حمله می کند، تقصیر شما نیست که احساس درد می کنید.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


It hurts to have someone in your heart that you can't have in your arms.

درد دردناک است که کسی را در قلب خود ندارید که نمی توانید در آغوش خود داشته باشید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تبلیغات صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

It hurts too much so I don't want to talk about it.

این خیلی آسیب می زند، بنابراین نمی خواهم درباره آن صحبت کنم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

The surest way to hurt yourself is to give up on love, just because it didn't work out the first time.

مطمئن ترین راه برای صدمه زدن به خودتان این است که از عشق بگذرید، فقط به این خاطر که اولین بار از آن کار نکردید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

No matter how beautiful a lie is, in the end it hurts even more than the truth would have done.

مهم نیست چقدر زیبا دروغ است، در نهایت آن را حتی بیشتر از حقیقت می تواند باعث شود.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

It's a lot easier to be angry at someone than it is to tell them you're hurt.

خیلی راحت تر از آنکه کسی به شما آسیب برساند، عصبانی می شود.





-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Just because somebody is strong enough to handle pain doesn't mean they deserve it.

فقط به این دلیل است که کسی به اندازه کافی قدرتمند برای مقابله با درد است، به این معنا نیست که آنها شایستۀ آن هستند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

You don't get to choose if you get hurt in this world. But you do have some say in who hurts you.

شما نمی توانید انتخاب کنید که آیا در این دنیا صدمه دیده اید. اما شما بعضی ها را می گوئید که به شما آسیب می رساند




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


ارسال پیامک صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


That old saying, how you always hurt the one you love, well, it works both ways.

این گفتار قدیمی، چطور شما همواره دوستش دارید، به خوبی، به هر دو روش عمل می کند.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

A word that has been said may be unsaid--it is but air. But when a deed is done, it cannot be undone, nor can our thoughts reach out to all the mischiefs that may follow.

یک کلمه گفته شده ممکن است ناخوشایند باشد - اما هوا است. اما هنگامی که یک عمل انجام می شود، نمی توان آن را کنار گذاشت، و افکار ما نمی توانند به تمام بدی هایی که ممکن است پی ببرند، برسند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Two barrels of tears will not heal a bruise.

دو بشکه اشک خواهد کبودی را التیام بخشد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


A torn jacket is soon mended, but hard words bruise the heart of a child.

ژاکت خرد شده به زودی اصلاح می شود، اما کلمات سخت کبود قلب کودک است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



Do you know the feeling, when your heart is so hurt, that you could feel the blood dripping?

آیا احساس می کنید وقتی که قلب شما صدمه دیده است، احساس خونریزی می کنید؟



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.

گذشته را فراموش کنید، اما هرگز آنچه را که به تو آموخته اید فراموش نکن.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


اپراتور پیامک صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

No man can think clearly when his fists are clenched.

هیچ کس نمی تواند به وضوح فکر کند که مشتهایش کج شده اند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

He who is or has been deeply hurt has a RIGHT to be sure he is LOVED.

کسی که به شدت صدمه دیده است، حق دارد مطمئن شود که او عاشق است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


There were things I wanted to tell him. But I knew they would hurt him. So I buried them, and let them hurt me.

چیزهایی بود که می خواستم به او بگویم. اما من می دانستم که آنها به او آسیب می رسانند. بنابراین من آنها را دفن کردم و آنها را به من آسیب رسانید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


What hurts us is what heals us.

چه چیزی باعث درد می شود؟




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



Sometimes, being hurt too many times, doesn't make you stronger, it destroy who you were, who you wanted to be and makes who you are today.

گاهی اوقات چندین بار صدمه دیده است، شما را قوی نمی کند، آن را از بین ببرد چه کسی بودید، چه کسی می خواستی بسازید و امروز چه کسی را انتخاب کنید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

As one grows weaker one is less susceptible to suffering. There is less hurt because there is less to hurt.



به عنوان یکی از ضعیف تر رشد می کند، کمتر آسیب پذیر به رنج است. آسیب کمتری به این علت وجود دارد که کمتر آسیب دیده است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پیامک صوتی صدارس


اس ام اس شاد بودن در زندگی




پیامک درباره شادی به انگلیسی و فارسی


اس ام اس خوشحال بودن انگلیسی


اس ام اس خوشحال بودن انگلیسی با ترجمه فارسی


اس ام اس خوشحال بودنانگلیسی با ترجمه فارسی


اس ام اس خوشحال بودن


پیامک درباره شادی


اس ام اس شاد عاشقانه


اس ام اس شاد بودن در زندگی



نمایندگی پیامک صوتی



تنها چیزی که باعث خوشحالی شما می شود خوشبختی با کسی است که شما هستید و نه افرادی که فکر می کنند شما هستند.

In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

My greatest beauty secret is being happy with myself. I don't use special creams or treatments - I'll use a little bit of everything. It's a mistake to think you are what you put on yourself. I believe that a lot of how you look is to do with how you feel about yourself and your life. Happiness is the greatest beauty secret.

راز بزرگ من زیبایی است با خودم خوشحالم. من از کرم ها و درمان های خاصی استفاده نمی کنم - من کمی از همه چیز استفاده می کنم. این اشتباه است که فکر کنید شما آن چیزی است که خودتان قرار داده اید. من اعتقاد دارم که بسیاری از چگونگی نگاه شما به این موضوع است که چگونه با خود و زندگی خود احساس می کنید. شادی بزرگترین راز زیبایی است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

The talent for being happy is appreciating and liking what you have, instead of what you don't have.

استعداد شاد بودن، به جای آن چیزی نیست که شما دارید، قدردانی و لذت بردن از چیزی است که شما دارید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

We all live with the objective of being happy; our lives are all different and yet the same.

همه ما با هدف خوشبختی زندگی می کنیم؛ زندگی ما همه متفاوت است و همینطور هم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The art of being happy lies in the power of extracting happiness from common things.

هنر خوشبختی نهفته در قدرت استخراج شادی از چیزهای مشترک است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

رویای خود را به عنوان اگر شما برای همیشه زندگی می کنند، زندگی می کنند مانند اگر شما امروز می میرند.





-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Doing what you like is freedom. Liking what you do is happiness.

انجام آنچه شما دوست دارید آزادی است شادی و خوشبختی چیزی است که شما انجام می دهید.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پیامک صوتی





-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Be happy with what you have. Be excited about what you want.

با آنچه که دارید خوشحال باشید در مورد آنچه که می خواهید، هیجان زده می شود.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Happiness cannot be traveled to, owned, earned, worn or consumed. Happiness is the spiritual experience of living every minute with love, grace, and gratitude.

شادی را نمی توان به مالکیت، درآمد، فرسوده یا مصرف کرد. خوشبختی تجربه روحانی زندگی هر دقیقه با عشق، فضل و قدردانی است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


If you want to be happy, set a goal that commands your thoughts, liberates your energy, and inspires your hopes.

اگر می خواهید خوشحال باشید، یک هدف را تعیین کنید که افکار شما را اداره کند، انرژی خود را آزاد کند و امیدهای شما را الهام کند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



Think of all the beauty still left around you and be happy.

همه زیبایی ها را در اطراف خود ببندید و خوشحال باشید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Be believing, be happy, don't get discouraged. Things will work out.

باور کنید، خوشحال باشید، دلسرد نشوید چیزها کار خواهند کرد.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Talking about someone who makes you happy actually makes you happy.

صحبت کردن در مورد کسی که واقعا شما را خوشحال می کند در واقع شما را خوشحال می کند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تبلیغات صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Happy is entirely up to you and always has been.

خوشحالی به طور کامل به شما و همیشه بوده است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The habit of being happy enables one to be freed, or largely freed, from the domination of outward conditions.

عادت خوشبختی این است که بتواند آزادانه یا به طور گسترده آزاد شود، از سلطهی شرایط بیرونی.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Happiness is the meaning and the purpose of life, the whole aim and end of human existence.

شادی معنای و هدف زندگی، هدف و پایان زندگی انسان است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Most folks are about as happy as they make up their minds to be.

اکثر مردم در مورد آنقدر خوشحال هستند که ذهنشان را تشکیل می دهند.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.

بهترین راه برای تشویق کردن شما این است که سعی کنید شخص دیگری را تشویق کنید.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


If only we'd stop trying to be happy we could have a pretty good time.

اگر فقط می خواستیم خوشحال باشیم می توانستیم زمان خوبی داشته باشیم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


ارسال پیامک صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy.

هیچ کس واقعا نگران شما نیست، بنابراین شما نیز ممکن است خوشحال باشید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Indeed, man wishes to be happy even when he so lives as to make happiness impossible.

در واقع، مرد آرزو دارد که حتی زمانی که او زندگی می کند، خوشحال باشد و شادی را غیر ممکن سازد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Happiness is like a butterfly which, when pursued, is always beyond our grasp, but, if you will sit down quietly, may alight upon you.

شادی مانند پروانه ای است که زمانی که پیگیری می شود، همیشه فراتر از درک ماست، اما اگر بی صدا نشست، ممکن است بر شما غلبه کند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



One of the simplest ways to stay happy is by letting go of the things that make you sad.

یکی از ساده ترین راه برای خوشحالی این است که با رفتن به چیزهایی که باعث ناراحتی شما می شود، بیفتید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

You can never be really happy if you keep holding to those bad memories which makes you sad.

شما هرگز نمی توانید واقعا خوشحال باشید که نگه داشتن آن خاطرات بد که باعث ناراحتی شما می شود.





-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Happiness is a choice you cannot choose what happens, but you can choose your reaction to it and be Happy.

شادی یک انتخاب است که نمی توانید انتخاب کنید چه اتفاقی می افتد، اما شما می توانید پاسخ خود را به آن را انتخاب کنید و خوشحال باشید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


اپراتور پیامک صوتی




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

To be happy, we must not be too concerned with others.

خوشبخت بودن، ما نباید بیش از حد با دیگران نگران باشیم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Happiness is not something ready-made. It comes from your own actions.

شادی چیزی آماده نیست از اقدامات خود می آید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Happiness depends upon ourselves.

خوشحالی به خودمون بستگی داره.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Happiness is not in the mere possession of money; it lies in the joy of achievement, in the thrill of creative effort.

خوشبختی تنها صرف پول نیست؛ آن را در شادی موفقیت، در هیجان تلاش خلاق است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



Being happy is something that each of us determines, it is not something that we find outside of ourself, it is within us and our choice.

خوشبختی چیزی است که هر یک از ما تعیین می کند، چیزی نیست که ما در خارج از خود پیدا کنیم، در درون ما و انتخاب ماست.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The secret of happiness is not in doing what one likes, but in liking what one does.

راز خوشبختی در حال انجام دادن آن چیزی نیست که دوست دارد، اما دوست داشتن چیزی است که انجام می دهد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پیامک صوتی صدارس